سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + ویدئو نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کناره‌گیری بانوی اول شطرنج ایران از تیم ملی+عکس

  • کد خبر: ۱۴۵۲۳
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
کناره‌گیری بانوی اول شطرنج ایران از تیم ملی+عکس
سارا خادم الشریعه بانوی اول شطرنج ایران از حضور در تیم ملی شطرنج ایران کناره گیری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روزهایی که شاهد موج مهاجرت ملی پوشان کشورمان به خارج از کشور هستیم، سارا خادم الشریعه، ملی پوش پر افتخار کشورمان با انتشار پستی، از تیم ملی کناره گیری کرد.

 

کناره‌گیری بانوی اول شطرنج ایران از تیم ملی+عکس

 


سارا خادم الشریعه در چند سال اخیر بهترین شطرنج باز زن ایران محسوب می شود و در رنکینگ جهانی جزو  ۴۰ نفر برتر به شمار می رود.

این در حالی است که این شطرنج باز اخیرا از تصمیم جنجالی علیرضا فیروزجا مبنی بر حضور در کشوری به غیرایران حمایت کرد و به همین علت با فدراسیون شطرنج دچار اختلافاتی شد تا جایی‌که مهرداد پهلوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج علیه حمایت او مصاحبه ای انجام داد و این شاید در حال حاضر تنها دلیل انتشار این پست کوتاه باشد.

به این ترتیب می توان گفت حاشیه های شطرنج تمام شدنی نیست. از قرارگرفتن دو شطرنج باز ایرانی در مقابل حریفانی از رژیم اشغالگر قدس گرفته تا خارج شدن علیرضا فیروزجا از زیر پرچم ایران و همچین حرکت میترا حجازی پور و این آخری هم استعفای ساراخادم الشریعه که این فدراسیون را دوباره سر زبان ها انداخته است و باید ببینیم مسئولان فدراسیون در خصوص حاشیه های اخیر چه واکنشی نشان خواهند داد.

منبع: ورزش‌سه 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->